DOPRAVA


 

Pokud se rozhodnete pro zaslání objednávky na adresu, můžete si vybrat mezi těmito způsoby dopravy v závislosti na objednaných produktech (jestli daný způsob dopravy umožňuje přepravu objednaných produktů). Nepovolený typ dopravy nelze v košíku vybrat.

V případě rozdělení zakázky do více objednávek (z důvodu výrobního procesu) se účtuje pouze jeden poplatek za dopravu.

CENA, TYP a ČAS DOPRAVYCo dělat při přebírání balíku?Převzali jste poškozenou zásilku?

 

Cena a čas dopravy

Doprava Čas dopravy* Poplatek za dobírku Zaslání balíku
Česká pošta - obálka 2dny 40,- 90,-
Spedice PPL 1den 40,- 150,-
Spedice DPD 1den 40,- 190,-
Česká pošta - balík do ruky 2dny 40,- 160,-
Zásilkovna CZ
1den 40,- 80,-
Zásilkovna CZ větší balík
1den 40,- 130,-
Toptrans 1den 40,- 320,-
Zásilkovna SK
2dny 120,- 100,-
Zásilkovna SK větší balík
2dny 120,- 180,-
PPL na Slovensko 3dny 120,- 290,-

* jedná se o obvyklý čas dopravy (bez záruky), který nemůžeme ovlivnit

 

Převzetí zásilky

Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s pracovníkem přepravní společnosti na místě zápisem o škodě.

O nepřevzetí zásilky z důvodu poškozeného obalu nás prosím co nejdříve informujte.

 

Poškozená zásilka

PPL - DPD - Toptrans - Zásilkovna:

V případě převzetí zásilky spedice PPL nebo DPD a dodatečného zjištění poškození zboží z důvodu dopravy, je nutné nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky založit reklamaci. Pro založení reklamace je potřeba na email kancelar@azfoto.cz zaslat tyto podklady:

  • číslo balíku a číslo objednávky
  • jméno a příjmení
  • tlf. číslo
  • popis poškození

 a dále fotodokumentaci:

  • foto balíku tak, aby byl čitelný štítek
  • foto balíku s případnou nálepkou "křehké"
  • foto případného poškození balíku
  • foto poškozeného produktu
  • foto "jak bylo zabaleno" -  aby bylo vidět případné použití bublinkové fólie či jiné ochrany

Do vyřízení reklamace, o které Vás budeme informovat, doporučujeme nevyhazovat obal - je předmětem důkazního řízení.

 

Česká pošta:

V případě převzetí zásilky České pošty a dodatečného zjištění poškození zboží z důvodu dopravy, je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno na poště předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Následně nás informujte o poškození zásilky zasláním protokolu o reklamaci od České pošty na emailu kancelar@azfoto.cz , nebo fyzickým zasláním protokolu na sídlo firmy.

 

Reklamace vady zaslané fotozakázky

V případě reklamace vady u fotozakázky zaslané prostřednictvím smluvního přepravního partnera je potřeba reklamaci uplatnit u AZ FOTO telefonicky nebo e-mailem na adrese kancelar@azfoto.cz s identifikací reklamované fotozakázky (číslo fotozakázky) a popisem důvodu reklamace s přiloženým snímkem, zobrazujícím vadu fotozakázky. Reklamaci posoudíme a budeme Vás informovat o dalším postupu.

Teprve pokud by bylo nutné osobní posouzení reklamace, budeme Vás kontaktovat pro domluvu na zaslání reklamované zásilky zpět.

 

Reklamace vady zaslaného zboží z eshopu

Podle platného obchodního zákoníku, máte právo reklamaci řešit jak v autorizovaném servisu, tak u prodejce. Pokud máte možnost, doporučujeme kontaktovat servis napřímo, kam reklamaci z našich prodejen následně k vyřízení stejně přeposíláme.
Jednak si tím urychlíte vyřízení reklamace a navíc závadu přímo popíšete odbornému technikovi, jenž přístroj opravuje.

Samozřejmě můžete reklamaci také doručit na libovolnou naši prodejnu.

POTŘEBUJETE PORADIT? 
?
X